tirsdag 13. april 2010

Tirsdag 13. april




Sola har flyttet til Flisa :)




Det er vår og det er bare helt supert å være ute sammen med Far og hoppe rundt. Utrolig masse spennende lukter rundt omkring. Får nesten krampe i nakken av å gå med nesa nedi plenen hele tiden.




I går lekte vi en morsom lek. Jeg satt pent hos Far (eller i allefall da han holdt meg fast) mens Mor gjemte seg. Akkurat som det var vanskelig å finne henne... Jeg fikk masse ros og kos og da er det morro å leke gjemsel! Da jeg ikke fant henne ved å løpe rundt stakk jeg nesen i bakken, og vips så var hun der bak en busk eller et hjørne. Denne nesen er sikkelig kjekk å ha altså!




Mor sitter å blar i bilder om dagen, og sier hun ikke kan fatte et jeg var så liten for bare noen uker siden. På dette bildet er jeg 10 uker gammel. "Babyen min" den lilla bamsen heg fikk av Bestemor ligger trygt oppi kurven min sammen med meg. Da jeg tygger litt på hodet hennes piper hun, og jeg kan prate med henne. Mor og Far synes nok vi er litt rare for de smiler og ler litt da vi skravler i vei.




Apropo vår og sol :) Se dette fine bildet. Vinteren på Flisa har vært helt forferdelig kald, og jeg kunne jo nesten ikke være med ut med de små potene mine. Da puttet Mor meg i en skinnpose oppi sekken til Far slik at jeg kunne være med på tur likevel. Mor synes jeg var utrolig søt oppi den sekken.

Lurer på om jeg får sitte i den neste vinter....


Ellers har jeg vært med rundt omkring å besøkt både tobente og firbente over alt. Ekstra morro er det å være med storesøster Silje Marie i stallen. Der er Twinny og Leo og alle de andre store hestene. Jeg er ikke redd de det hele tatt selv om de er gærdigre! Leo har jeg til og med sleiket på mulen flere ganger. Tror han liker det :) På bildet sitter jeg i vårsolen og ser på Silje og Twinny hoppe. Etter de var ferdig fikk jeg prøve å hoppe over hinderet også. Morro!













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar