tirsdag 20. april 2010

Hunden som aldri skulle få ligge sofaen..... :)


Far mente visstnok at jeg aldri skulle få ligge i sofaen.... Vel.. bildet taler vel for seg slev ;)
Men det morsomste er å få besøke tanta Kathe, hos henne er ALT lov der. Både ligge i sofen og få vafler og kaker. Der har jeg lekekamerat også for de har en kjekk hannhund som heter Valentino, men alle kaller han Tino. Onkel er veldig glad i Tino, men han synes nok jeg er ganske søt også. Han sier i allefall det da han gir meg vaffel ;)
Apropo mat. Mor var i bursdag i helgen, så jeg måtte være hos bestefar og Bjørg. Jeg klarte å lure de til å tro jeg fikk brødskiver. DET var godt det. 9 brødskiver klarte jeg å få i meg på et døgn. Nammmmm :)
Nå om degen har Mor endelig kjøpt mer Frolik godtebiter. Hun maser hele tiden på at jeg skal stååå eller noe, også driver hun å flytter beina mine hit og dit. Jeg fatter ikke hvorfor, men det har vel en mening. Hun får bare holde på. Så lenge jeg får godtebit innimellom jeg så får det være det samme :) Mor sier jeg må bli flink til jeg skal på valpeutstilling i Hønefoss. Hmmmm... lurer på hva vi skal gjøre der??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar