lørdag 10. april 2010

Lørdag 9. mars 2010



Første dag i bloggen min :)


Alle flotte valper bør ha egen blogg synes mamman min.




Jeg er nå blitt hele 18 uker og 2 dager gammel , og mye større enn det jeg var da jeg reiste i fra Anita og Kjell i slutten av januar. Var jeg ikke liten og søt den gang?

Det var litt skummelt å være helt alene den første natten, men matmor prøvde så godt hun kunne å trøste meg og nå har vi blitt riktig gode venner



Det vil si i allefall nesten alltid :) Hun likte visst ikke at jeg sjekket ut hvor mange tørk disse tobente har rullet inn på en hel dorull. Jeg synes det var utrolig morsomt jeg, og Pappa smilte og humret litt bak ryggen hennes :)
Men jeg er for det meste snill! Hjelper til i huset, og spesielt med å henge opp klær, -eller var det rive ned klær jeg var så god til? Mulig det var rive ned mamma kallte det....
Vel.. i morgen skal vi på NM i skiskyting og se på den flotte broren min gå på ski, så nå må jeg få de voksne til å bli med og legge meg. Hater å legge meg alene! Nå er i allefall bloggen min i gang så da blir det vel mer blogg meget snart tenker jeg :) Ha en topp helg!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar